Podjetniške finance

Podjetniške finance

Kako mala podjetja – in podatke njihovih strank – zavarovati pred kibernetskimi vdori?

Pred kibernetskimi napadi ni varen nihče več. V medijih sicer največkrat zasledimo novice o napadih na velika podjetja in javne službe, to pa še ne pomeni, da mala in srednja podjetja niso izpostavljena tej nevarnosti. V resnici so ta podjetja vse pogosteje žrtve spletnih napadalcev, saj so lahke tarče zaradi slabše spletne varnosti, kot jo imajo ponavadi vzpostavljeno velika podjetja … Read More

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Kako se pravilno lotiti prestrukturiranja podjetja?

Prestrukturiranje podjetja je stresno za vse vpletene v proces, še posebno pa za zaposlene. Kako se ga pravilno lotiti, da se ne povzroči panika med zaposlenimi?

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Kako izbrati banko in transakcijski račun

Skok v podjetniške vode je sicer lahko razburljiv, toda poleg negotovosti za sabo potegne cel kup administrativnih postopkov, v poplavi katerih se marsikdo ne znajde najbolje. Eno prvih vprašanj je, s katerim oziroma kakšnim transakcijskim računom naj se predstavi bodočim poslovnim partnerjem.

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Slovenskim podjetjem zmanjkuje delavcev

Kot vse kaže se nam obeta še eno leto močne gospodarske rasti in to navkljub drugačnim trendom, ki vladajo v svetu — zaostrovanje trgovinske vojne, nova finančna kriza. Bo pa zato zavoro na še hitrejšo rast poslovanja slovenskih podjetij zagotovo pritisnilo kritično pomanjkanje delavcev.

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Kaj se dogaja v naših ključnih trgovinskih partnericah?

Preverili smo aktualne gospodarske razmere v štirih državah Evropske unije, kamor slovenska podjetja izvozijo približno polovico vsega blaga in storitev, prodanega v tujino.

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Faktoring je za finančnike priložnost in ne izhod v zadnji sili

Faktoring se vedno bolj uveljavlja kot oblika financiranja slovenskih podjetij. Zlasti kot orodje za izboljšanje likvidnosti lastnega poslovanja. Po grobih ocenah ga občasno ali redno  uporablja že okoli polovica vseh podjetij.