Skrb gospodarske diplomacije je s svojimi aktivnostmi slovenskim podjetjem pomagati pri vstopu na tuje trge in pri spodbujanju internacionalizacije slovenskega gospodarstva.
Podjetja zavarujejo vse, le terjatve do kupcev pustijo nezavarovane
Kako izstavljene račune z dolgimi, tudi večmesečnimi plačilnimi roki v le nekaj dneh spremeniti v likvidna sredstva? Odgovor na to vprašanje ponuja odkup terjatev ali faktoring.
Faktoring je za finančnike priložnost in ne izhod v zadnji sili
Faktoring se vedno bolj uveljavlja kot oblika financiranja slovenskih podjetij. Zlasti kot orodje za izboljšanje likvidnosti lastnega poslovanja. Po grobih ocenah ga občasno ali redno uporablja že okoli polovica vseh podjetij.
Kako pripraviti vsebino za spletno stran?
Pisanje za spletno stran je izjemno pomembno, a ni tako preprosto. Vsekakor najpomembnejša stvar je oblikovanje sporočila vstopne strani. Obiskovalcu svojega spletnega mesta na preprost način povejte, kaj je namen vaše spletne strani, in da imate tisto, kar išče.
Za kakšen lizing se največkrat odločajo fizične osebe in podjetja
Koliko v povprečju znaša vrednost financiranja rabljenih osebnih vozil, kolikšen delež lastnih sredstev morajo podjetja zagotoviti pri nakupu težkega tovornega vozila in za kolikšno obdobje se običajno sklepa lizing kmetijske opreme?
Gospodarska rast mnoge opogumila k nakupu vozila na lizing
O menjavi avtomobila razmišlja vsak deseti Slovenec. K temu jih spodbuja tako večji razpoložljivi dohodek kot tudi ugodnejši pogoji in lažji dostop do financiranja.
Česa ne smete početi pred prošnjo za odobritev posojila
Podjetniki, ki potrebujejo posojilo za financiranje naložbe, velikokrat ne vedo, kdaj je pravi čas za obisk banke in kaj morajo pred tem storiti, da bo njihova vloga uspešna.
Podjetja razgrabila garancije podjetniškega sklada – že februarja nov razpis
Za tiste, ki ste zamudili in boste v kratkem vlagali v širitev in razvoj, še ni prepozno. Sklad bo predvidoma že v februarju objavil nov razpis, zato že lahko začnete s pripravo vloge.
Zakaj vam škodi pretirano predalčkanje strank?
Današnji porabnik s svojimi načinom življenja zmanjšuje učinkovitost segmentacije. Vendar to ne pomeni, da bomo segmentacijo preprosto odpravili. Za segmentiranju trga porabnikov in ciljnih kupcev je smiselno uporabiti čim večje segmente.
Kaj vsebuje dobra spletna stran podjetja?
Spletna stran ni zgolj odsev vašega podjetja ter ponudbe. Ponazarja vaše vrednote in izpostavlja vaše konkurenčne prednosti.
V času, ko se večina nakupne poti potrošnikov odvije na spletu, ta igra ključno vlogo pri doseganju poslovnih ciljev podjetja.