Podjetniške finance

Podjetniške finance

Faktoring je za finančnike priložnost in ne izhod v zadnji sili

Faktoring se vedno bolj uveljavlja kot oblika financiranja slovenskih podjetij. Zlasti kot orodje za izboljšanje likvidnosti lastnega poslovanja. Po grobih ocenah ga občasno ali redno  uporablja že okoli polovica vseh podjetij.

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Kako pripraviti vsebino za spletno stran?

Pisanje za spletno stran je izjemno pomembno, a ni tako preprosto. Vsekakor najpomembnejša stvar je oblikovanje sporočila vstopne strani. Obiskovalcu svojega spletnega mesta na preprost način povejte, kaj je namen vaše spletne strani, in da imate tisto, kar išče.

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Za kakšen lizing se največkrat odločajo fizične osebe in podjetja

Koliko v povprečju znaša vrednost financiranja rabljenih osebnih vozil, kolikšen delež lastnih sredstev morajo podjetja zagotoviti pri nakupu težkega tovornega vozila in za kolikšno obdobje se običajno sklepa lizing kmetijske opreme?

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Česa ne smete početi pred prošnjo za odobritev posojila

Podjetniki, ki potrebujejo posojilo za financiranje naložbe, velikokrat ne vedo, kdaj je pravi čas za obisk banke in kaj morajo pred tem storiti, da bo njihova vloga uspešna.

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Zakaj vam škodi pretirano predalčkanje strank?

Današnji porabnik s svojimi načinom življenja zmanjšuje učinkovitost segmentacije. Vendar to ne pomeni, da bomo segmentacijo preprosto odpravili. Za segmentiranju trga porabnikov in ciljnih kupcev je smiselno uporabiti čim večje segmente.

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Kaj vsebuje dobra spletna stran podjetja?

Spletna stran ni zgolj odsev vašega podjetja ter ponudbe. Ponazarja vaše vrednote in izpostavlja vaše konkurenčne prednosti.
V času, ko se večina nakupne poti potrošnikov odvije na spletu, ta igra ključno vlogo pri doseganju poslovnih ciljev podjetja.