Bolj ko je agresiven marketing, več imaš slabih leadov in več stane pridobitev nove stranke. Žal intenzivnost marketinških aktivnosti ne povečuje linearno prodajnega uspeha, zato je selekcija leadov nujna.
Smo zainteresirani, ampak pokličite septembra
Če prodajalec stranko zgolj pusti čakati do septembra in jo takrat skladno z dogovorom spet pokliče, tvega. Tvega, da se stranka v vmesnem času ohladi. Tvega, da stranko v vmesnem času ogreje nekdo drug.
Social business. Tako kot ponavadi, a drugače.
Verjamem, da lahko digitalna družba postanemo šele takrat, ko bo generacija Z zavzela izrazitejše mesto v poslovnem svetu in političnem ustroju. Generacija, ki je osvojila pojem družabnega.
Analitika družabnih omrežij in Social CRM na vasi
Govorice ne krožijo več zgolj v vaških gostilnah in v cerkvi. Ljudje smo jih preselili na splet, v socialna omrežja in v medije. Zaradi ostrejše konkurence je analiza govoric v socialnih omrežjih in analiz medijskega prostora nujna.