Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Zakaj vas še nisem poklical?

Bolj ko je agresiven marketing, več imaš slabih leadov in več stane pridobitev nove stranke. Žal intenzivnost marketinških aktivnosti ne povečuje linearno prodajnega uspeha, zato je selekcija leadov nujna.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Smo zainteresirani, ampak pokličite septembra

Če prodajalec stranko zgolj pusti čakati do septembra in jo takrat skladno z dogovorom spet pokliče, tvega. Tvega, da se stranka v vmesnem času ohladi. Tvega, da stranko v vmesnem času ogreje nekdo drug.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Social business. Tako kot ponavadi, a drugače.

Verjamem, da lahko digitalna družba postanemo šele takrat, ko bo generacija Z zavzela izrazitejše mesto v poslovnem svetu in političnem ustroju. Generacija, ki je osvojila pojem družabnega.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Analitika družabnih omrežij in Social CRM na vasi

Govorice ne krožijo več zgolj v vaških gostilnah in v cerkvi. Ljudje smo jih preselili na splet, v socialna omrežja in v medije. Zaradi ostrejše konkurence je analiza govoric v socialnih omrežjih in analiz medijskega prostora nujna.