Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Ne zapravljajte mojega časa

Pričakovanja uporabnikov se spreminjajo v izkušnje in znamke, ki pametno razmišljajo, poglabljajo odnose s svojimi strankami tako, da jim ob pravem času ponudijo pravo rešitev – ob strankinem minimalnem trudu, seveda.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Zakaj ni vsaka reklama dobra reklama?

Ko govorimo o komuniciranju po različnih kanalih, je bistvenega pomena, da vemo, kako neka stranka uporablja kanale ter na katere načine najraje komunicira, nato pa to znanje uporabimo v pravilnem nagovoru na zanjo relevanten način.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Zadovoljujete že znane potrebe ali razvijate nove navade strank?

Če poslovne ideje ne iščemo v ustvarjanju rešitev za težave, ki morda sploh še ne obstajajo, je malo verjetno, da lahko kdaj resnično vodimo igro. Pravzaprav si sploh ne damo priložnosti, da bi jo lahko.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Kaj zagotovo razume vsak prodajalec?

Prodajalci razumejo sezname. Tako se začne njihov posel. Tako se konča njihov posel. V zasledovanju istega cilja pridobivati nove stranke bi marketingarji morali znati prodajalcem zagotoviti uporaben seznam.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Se zavedate, kaj se bo zgodilo z vašim poslom do leta 2025?

Če bodo obveljala predvidevanja World Economic Foruma, potem je precej jasno, da se bo za povezovanje s strankami v prihodnosti pričela uporabljati precej drugačna tehnologija, kot jo uporabljamo danes.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Aktivno upravljanje s priporočili je ultimativni marketing

Morda vaš posel res ne rabi oglaševanja. Vendar ali ste prepričani, da ne potrebujete aktivnega upravljanja priporočil – sistematičnega merjenja zadovoljstva strank in spodbujanja najbolj zadovoljnih k priporočanju?

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

S papirjem smo prepočasni danes, z e-pošto bomo jutri

Digitalna družba lahko postanemo šele takrat, ko bo generacija Z zavzela izrazitejše mesto v poslovnem svetu in političnem ustroju. To je generacija, ki pravzaprav že prezira elektronsko pošto.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Kdo ogroža vaše podjetje?

Če želite obdržati svoj posel, morate ne samo rešiti problem, ki smo ga znali rešiti že prej, ampak ga rešite na uporabniku bolj prijazen način. Če je vaš posel izključno posredovanje in stranki ne prinaša nenadomestljive dodane vrednosti, razmišljajte o novem poslu.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Posnemovalci ubijajo konkurenčno prednost

Vsak, ki je prvi ponudil novo storitev, je bil drugačen od drugih. Imel je nekaj, kar je lahko izpostavil pred ostalimi, kar ga je naredilo posebnega in opaznega. Ko se je pojavil prvi posnemovalec, se mu je prednost zmanjšala. Ko so isto stvar ponudili vsi, se je ta izničila.