Če smo v preteklih letih uspeli dojeti, da je prodaja proces sistematičnega upravljanja prodajnih priložnosti, je zdaj čas, da dojamemo, da je tudi marketing proces. Proces sistematičnega ustvarjanja zanimanja in negovanja potencialne stranke. In le oba povezana procesa zagotavljata poslovno rast podjetjem, ki so v kompleksni B2B-prodaji.
Ena največjih zmot prodajalcev – da mi vselej lahko prodajo svoj izdelek ali storitev
Tudi če sploh ne razmišljam o nikakršnem nakupu. V resnici je to problem marketingarjev (ne prodajalcev!) in posledično ključni razlog, da marketing in prodaja v večini podjetij še vedno ostajata nepovezani poslovni funkciji (procesno gledano).
Kdo riše vašo sliko realnosti?
Namesto da upate, da se bo naslednje sporočilo, ki bi ga radi predali posamezniku, ponovno prebilo čez algoritem platform (iskalnikov, družbenih omrežij ipd.), se raje potrudite bralca čim prej preusmeriti na svoje spletno dvorišče. Ne ujemite se v mehurček svoje realnosti.
Merite preveč, premalo ali ravno prav?
V marketingu lahko merimo in analiziramo skoraj vse, kar si zamislimo. A dejstvo je, da se še vedno srečujemo z organizacijami, ki imajo na voljo marsikatero orodje, pa svojih marketinških aktivnosti ne načrtujejo na podlagi meritev.
Vaš marketing se gre personalizacijo, ki to ni
Za personaliziran marketing potrebujemo vsebinske, kontekstualne in podatke o kupčevem obnašanju. Vse to bo s pomočjo samodejnih marketinških platform in umetne inteligence generiralo ključno konkurenčno prednost modernih maloprodajnih blagovnih znamk.
Marketing, ki se odziva: zakaj se tega ne greste v vašem podjetju?
Danes je ključni izziv, kako izločiti ves balast v komunikaciji in ne kako komunicirati več, preko več kanalov in še pogosteje. Prava informacija v pravem trenutku v prava ušesa – to bi pravzaprav moral biti imperativ vsakega tržnika v današnjem svetu. V večini podjetij v regiji, kjer poslujemo mi, še niso tu. Niti približno.
Ste se kdaj vprašali, zakaj imamo ljudje raje mnenje kot argumente?
Pametno je čisto od začetka snovanja novega produkta do oblikovanja tržne strategije zanj in pri vsaki posamezni kampanji izkoristiti splošne človeške slabosti. Zakaj jih ne bi, če jih že poznamo? Če poznate svoje kupce, boste lažje vplivali na njihove odločitve.
Raziskujem online, kupujem offline
Čeprav se več kot 90 % nakupov zgodi v fizičnem svetu, se približno 80 % nakupne odločitve zgodi na spletu. Smiselna marketinška strategija postavlja v ospredje ustvarjanje spletnih vsebin, ki sledijo vsem razvojnim stopnjam odnosa s stranko. Hkrati pa mora predvidevati, kako bo povezala marketinške aktivnosti s prodajnimi.
Digitalizacija je ubila marketing, kakršnega ste obvladovali
50 let nazaj je marketing kupce prepričeval, kaj potrebujejo, danes se osredotoča na to, kako stranke čimbolj vključiti in izboljšati njihovo izkušnjo.
Hulahup generacije Z
Včasih je potrošniška nagnjenja težko razumeti. Zakaj lahko izdelek, kot Fidget spinner, ki ni nujna življenjska dobrina, doseže tako izjemen uspeh? Preverite!