Razmišljanje o vzgibih in motivacijah, ki vodijo odločitve potrošnikov, ni nekaj, kar si je podjetje Starbucks izmislilo. Marketing in prodaja že leta gradita svoje delo na podlagi teh zavedanj.
Če takoj ne sprejmem odločitve, me bo tekmec prehitel
Čeprav smo nemalokrat pod vtisom, da v B2B-sfero ne prodre nič drugega kot razum, pragmatizem, praktičnost in logika, raziskave danes potrjujejo, da tudi poslovne nakupe (tako kot osebne) v glavnem vodijo čustva – ta pa naj bi bila nemalokrat še bolj intenzivna kot pri impulzivnih zasebnih nakupih.
Kako še naprej obdelovati osebne podatke in se izogniti kazni
Konec maja začne veljati nova evropska uredba o varstvu podatkov (GDPR), ki spreminja filozofijo varovanja osebnih podatkov.
Odtlej bo moral biti vsak posameznik seznanjen, da je na seznamu prejemnikov newsletterja in s tem izrecno soglašati. Natančno bo moral biti tudi seznanjen, za kaj bodo uporabljali njegov e-naslov oziroma telefonsko številko.
Lahko z blockchainom zagotovite skladnost z uredbo GDPR?
Odgovori na nekaj ključnih vprašanj, zmot in mitov, ki jih morajo vsi, ki obdelujejo osebne podatke, poznati in upoštevati pred 25. majem. Kaj pa blockchain? Ali lahko tako ultimativen in trenutno tako opevan sistem zaupanja pomaga pri ureditvi skladnosti z GDPR?
Upravljanje odnosov s strankami, chatboti in seks
Temelj odnosa s stranko je, da si lahko zapomnite vse pogovore in jih zložite v eno samo korespondenco. Ne glede na to, kateri komunikacijski kanal je bil v katerem koli trenutku uporabljen. Stranke bodo vedno izbrale komunikacijsko sredstvo, ki je njim najbližje, in ne silite jih v komunikacijo po kanalu, ki je vam najljubši in najbolj razumljiv.
Koliko slabih prodajalcev si lahko privošči vaše podjetje?
Splet in družabna omrežja predstavljajo najdostopnejši in hkrati tudi najbogatejši vir informacij ljudem v nakupnem procesu. Prav tu kot kupci pridobimo informacije, ki najbolj ključno vplivajo na nakupno odločitev. Dejstvo je, da se sodobni kupec informira in izobražuje mimo prodajalcev. Ti so postali bolj kot ne zaključevalci prodaje, ne več vir znanja v očeh kupca.
Pitch, ki ne pomiri strahov odločevalcev, ne more uspeti
Vsak odločevalec bo v resnici želel, da vaši marketinški podatki odgovorijo na vprašanja, ki so povezana z njihovimi glavnimi interesi. In ti so največkrat povezani s poslovnimi izidi. Več strahov ko boste pomirili, bolj uspešni boste.
Ali so chatboti prihodnost digitalnega marketinga?
Stranke od podjetij vse bolj pričakujejo, da imajo vzpostavljen sistem pogovornih oken, pridobljeno zaupanje pa se kaže v izboljšanju prodaje. Razlogov, da se podjetja vse bolj ozirajo za drugimi načini komunikacije s strankami, je vse več.
Katere poslovne cilje bi radi uresničili, da razmišljate o uvedbi sistema CRM?
Če je primarni cilj povečanje prodaje, uvedbo CRM pa naj bi vam zagotovili računalniški inženirji, potem ste na dobri poti, da zavozite. Tako kot polovica vseh, ki so se tega lotili. Toda kakšni so razlogi za neuspeh teh projektov in kako se jih lotiti, da bodo usklajeni s poslovnimi cilji in bodo dejansko vplivali na povečanje prodaje?
Imejte svoje kupce rajši kot svoje produkte
Saj vam je najbrž poznano, kajne? Podjetje več mesecev (ali let) razvija produkt, dokler ne najde najbolj izvirne, tehnološko dovršene ali napredne rešitve, potem pa se lotijo trženja izdelka in naletijo na težave. Zakaj? Ker so pozabili na zlato pravilo potrošništva ali nakupovanja: ljudje ne kupujemo izdelkov, temveč vrednost, ki jo razumemo.