Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Marketing prepušča mesto izkušnji potrošnika

Že dva meseca kupujem kolo. Cestno, karbonsko raketo, za kakršno pravijo, da si ga kupijo gospodje v krizi srednjih let. No, žena meni, da moja kriza traja, že odkar se poznava, torej več kot polovico mojega časa. Bo že držalo, kaj pa je moški brez hobijev. Kolo torej. Ne menjam jih prav pogosto, zadnje imam že pet let. Ustreza mi, … Read More

Marketing in prodaja

GDPR

Marketing in prodaja

Kako je uredba GDPR vplivala na posel?

Ni vplivala samo na posel. Zaradi uredbe GDPR so staršem prepovedali slikati otroke na prireditvah. Padle so prve enormne kazni za kršitelje. Marketing pa je začel osebne podatke dojemati kot cilj, ne le kot sredstvo. In kako je uredba spremenila vaše poslovanje?

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Brez video marketinga boste kmalu neopazni

Video vsebine vse bolj prevzemajo internetni svet. A da bi vsebina, ki jo delimo s svetom, prinesla rezultate, je treba pred tem temeljito razmisliti, katerega uporabnika nagovarjamo oz. v kateri nakupni fazi se trenutno nahaja.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Account Based Marketing – samo še en buzzword?

Strateški fokus v Account Based Marketingu je na pridobivanju ključnih strank, glavni cilj pa nenehno povečevanje poslovanja pri teh ključnih strankah.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Zakaj marketing ne more uspeti samo z igricami?

Igrifikacija ali gamification se uporablja že dolgo časa v izobraževanju in oglaševanju, v zadnjih letih pa je doživela razcvet prav na vseh področjih življenja. Je pristop, ki uporablja mehaniko in elemente iger pri reševanju izzivov v okoljih, ki niso igre.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Personalizacija – ni več vprašanje, ali naj e-mail začnem z “Živjo, {Ime}“

O zapisu o tem, kako pomembna je personalizacija, razmišljam že nekaj časa. K temu me je nekaj časa »spodbujal« trgovec, ki mi je pošiljal e-maile z nagovorom: »Andreja, ta in ta dan imate upokojenci popust na …«. Nič boljši pa niso klicni centri. Vsak mesec me pokliče nekdo, ki mi po minuti drdranja ponudi sestanek, ker da je ravno na … Read More

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Postali smo odvisniki od utripajočih pikic

Če utripajoče pikice pomirjajo ljudi, ker so sinonim za odzivnost oz. pogovor in ne izmenjavo vsebin, je naslednja pomembna naloga marketinških strokovnjakov, kako razvoj zavzetosti strank zapeljati prek sodobnih komunikacijskih kanalov kot so Facebookov Messenger in ostali sistemi za hitro sporočanje.

Marketing in prodaja

humaniziranje podjetja

Marketing in prodaja

Zakaj se splača biti flawsome?

Počasi prehajamo v trend nove oblike približevanja kupcem – humaniziranja podjetja. Kupci še nikdar poprej nismo tako aktivno zahtevali človečnosti od podjetij – ne glede na to, ali podjetje izkazuje nek osnovni družbeni namen ali ne.