Že dva meseca kupujem kolo. Cestno, karbonsko raketo, za kakršno pravijo, da si ga kupijo gospodje v krizi srednjih let. No, žena meni, da moja kriza traja, že odkar se poznava, torej več kot polovico mojega časa. Bo že držalo, kaj pa je moški brez hobijev. Kolo torej. Ne menjam jih prav pogosto, zadnje imam že pet let. Ustreza mi, … Read More
Kako je uredba GDPR vplivala na posel?
Ni vplivala samo na posel. Zaradi uredbe GDPR so staršem prepovedali slikati otroke na prireditvah. Padle so prve enormne kazni za kršitelje. Marketing pa je začel osebne podatke dojemati kot cilj, ne le kot sredstvo. In kako je uredba spremenila vaše poslovanje?
Razumevanje nakupnih poti – stična točka sodelovanja med marketingom in prodajo
V številnih podjetjih se oddelka marketing in prodaja drug do drugega obnašata, kot da ne obstajata. Kaj storiti, da bo sodelovanje ter posledično nakupna pot potekala bolj učinkovito?
Brez video marketinga boste kmalu neopazni
Video vsebine vse bolj prevzemajo internetni svet. A da bi vsebina, ki jo delimo s svetom, prinesla rezultate, je treba pred tem temeljito razmisliti, katerega uporabnika nagovarjamo oz. v kateri nakupni fazi se trenutno nahaja.
Account Based Marketing – samo še en buzzword?
Strateški fokus v Account Based Marketingu je na pridobivanju ključnih strank, glavni cilj pa nenehno povečevanje poslovanja pri teh ključnih strankah.
Zakaj marketing ne more uspeti samo z igricami?
Igrifikacija ali gamification se uporablja že dolgo časa v izobraževanju in oglaševanju, v zadnjih letih pa je doživela razcvet prav na vseh področjih življenja. Je pristop, ki uporablja mehaniko in elemente iger pri reševanju izzivov v okoljih, ki niso igre.
Kaj da pristnost priporočilu in kako spodbuditi priporočanje?
Kako stranki poenostaviti oddajo mnenja o zadovoljstvu oz. izpolnjenjih pričakovanjih, ob tem pa zajeti bistveno več povratnih informacij, da ne bomo delovali le kurativno?
Personalizacija – ni več vprašanje, ali naj e-mail začnem z “Živjo, {Ime}“
O zapisu o tem, kako pomembna je personalizacija, razmišljam že nekaj časa. K temu me je nekaj časa »spodbujal« trgovec, ki mi je pošiljal e-maile z nagovorom: »Andreja, ta in ta dan imate upokojenci popust na …«. Nič boljši pa niso klicni centri. Vsak mesec me pokliče nekdo, ki mi po minuti drdranja ponudi sestanek, ker da je ravno na … Read More
Postali smo odvisniki od utripajočih pikic
Če utripajoče pikice pomirjajo ljudi, ker so sinonim za odzivnost oz. pogovor in ne izmenjavo vsebin, je naslednja pomembna naloga marketinških strokovnjakov, kako razvoj zavzetosti strank zapeljati prek sodobnih komunikacijskih kanalov kot so Facebookov Messenger in ostali sistemi za hitro sporočanje.
Zakaj se splača biti flawsome?
Počasi prehajamo v trend nove oblike približevanja kupcem – humaniziranja podjetja. Kupci še nikdar poprej nismo tako aktivno zahtevali človečnosti od podjetij – ne glede na to, ali podjetje izkazuje nek osnovni družbeni namen ali ne.