Pravni nasveti

Pravni nasveti

Vodilni delavec

Vodilni delavec je oseba, ki vodi poslovno področje ali organizacijsko enoto pri delodajalcu in ima pooblastila za sklepanje pravnih poslov ali za samostojne kadrovske in organizacijske odločitve. Kljub imenski in vsebinski podobnosti pojma vodilnega delavca ni mogoče enačiti s poslovodno osebo.

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Kako pripraviti vsebino za spletno stran?

Pisanje za spletno stran je izjemno pomembno, a ni tako preprosto. Vsekakor najpomembnejša stvar je oblikovanje sporočila vstopne strani. Obiskovalcu svojega spletnega mesta na preprost način povejte, kaj je namen vaše spletne strani, in da imate tisto, kar išče.

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Za kakšen lizing se največkrat odločajo fizične osebe in podjetja

Koliko v povprečju znaša vrednost financiranja rabljenih osebnih vozil, kolikšen delež lastnih sredstev morajo podjetja zagotoviti pri nakupu težkega tovornega vozila in za kolikšno obdobje se običajno sklepa lizing kmetijske opreme?

Pravni nasveti

Pravni nasveti

Prenos poslovnega deleža v družbi z omejeno odgovornostjo

Spremembe v lastniški strukturi imajo pomemben vpliv na delovanje in razvoj podjetij in prenosi poslovnih deležev niso izjema. Zato je dobro vedeti, kdaj in kako v omenjenem primeru postopati.

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Česa ne smete početi pred prošnjo za odobritev posojila

Podjetniki, ki potrebujejo posojilo za financiranje naložbe, velikokrat ne vedo, kdaj je pravi čas za obisk banke in kaj morajo pred tem storiti, da bo njihova vloga uspešna.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Account Based Marketing – samo še en buzzword?

Strateški fokus v Account Based Marketingu je na pridobivanju ključnih strank, glavni cilj pa nenehno povečevanje poslovanja pri teh ključnih strankah.

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Zakaj vam škodi pretirano predalčkanje strank?

Današnji porabnik s svojimi načinom življenja zmanjšuje učinkovitost segmentacije. Vendar to ne pomeni, da bomo segmentacijo preprosto odpravili. Za segmentiranju trga porabnikov in ciljnih kupcev je smiselno uporabiti čim večje segmente.