Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Personalizacija – ni več vprašanje, ali naj e-mail začnem z “Živjo, {Ime}“

O zapisu o tem, kako pomembna je personalizacija, razmišljam že nekaj časa. K temu me je nekaj časa »spodbujal« trgovec, ki mi je pošiljal e-maile z nagovorom: »Andreja, ta in ta dan imate upokojenci popust na …«. Nič boljši pa niso klicni centri. Vsak mesec me pokliče nekdo, ki mi po minuti drdranja ponudi sestanek, ker da je ravno na … Read More

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Postali smo odvisniki od utripajočih pikic

Če utripajoče pikice pomirjajo ljudi, ker so sinonim za odzivnost oz. pogovor in ne izmenjavo vsebin, je naslednja pomembna naloga marketinških strokovnjakov, kako razvoj zavzetosti strank zapeljati prek sodobnih komunikacijskih kanalov kot so Facebookov Messenger in ostali sistemi za hitro sporočanje.

Marketing in prodaja

humaniziranje podjetja

Marketing in prodaja

Zakaj se splača biti flawsome?

Počasi prehajamo v trend nove oblike približevanja kupcem – humaniziranja podjetja. Kupci še nikdar poprej nismo tako aktivno zahtevali človečnosti od podjetij – ne glede na to, ali podjetje izkazuje nek osnovni družbeni namen ali ne.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Če takoj ne sprejmem odločitve, me bo tekmec prehitel

Čeprav smo nemalokrat pod vtisom, da v B2B-sfero ne prodre nič drugega kot razum, pragmatizem, praktičnost in logika, raziskave danes potrjujejo, da tudi poslovne nakupe (tako kot osebne) v glavnem vodijo čustva – ta pa naj bi bila nemalokrat še bolj intenzivna kot pri impulzivnih zasebnih nakupih.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Kako še naprej obdelovati osebne podatke in se izogniti kazni

Konec maja začne veljati nova evropska uredba o varstvu podatkov (GDPR), ki spreminja filozofijo varovanja osebnih podatkov.

Odtlej bo moral biti vsak posameznik seznanjen, da je na seznamu prejemnikov newsletterja in s tem izrecno soglašati. Natančno bo moral biti tudi seznanjen, za kaj bodo uporabljali njegov e-naslov oziroma telefonsko številko.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Lahko z blockchainom zagotovite skladnost z uredbo GDPR?

Odgovori na nekaj ključnih vprašanj, zmot in mitov, ki jih morajo vsi, ki obdelujejo osebne podatke, poznati in upoštevati pred 25. majem. Kaj pa blockchain? Ali lahko tako ultimativen in trenutno tako opevan sistem zaupanja pomaga pri ureditvi skladnosti z GDPR?

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Upravljanje odnosov s strankami, chatboti in seks

Temelj odnosa s stranko je, da si lahko zapomnite vse pogovore in jih zložite v eno samo korespondenco. Ne glede na to, kateri komunikacijski kanal je bil v katerem koli trenutku uporabljen. Stranke bodo vedno izbrale komunikacijsko sredstvo, ki je njim najbližje, in ne silite jih v komunikacijo po kanalu, ki je vam najljubši in najbolj razumljiv.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Koliko slabih prodajalcev si lahko privošči vaše podjetje?

Splet in družabna omrežja predstavljajo najdostopnejši in hkrati tudi najbogatejši vir informacij ljudem v nakupnem procesu. Prav tu kot kupci pridobimo informacije, ki najbolj ključno vplivajo na nakupno odločitev. Dejstvo je, da se sodobni kupec informira in izobražuje mimo prodajalcev. Ti so postali bolj kot ne zaključevalci prodaje, ne več vir znanja v očeh kupca.