Seveda je delovanje vsakega podjetja v končni fazi odvisno od strank, vendar pa je še bolj pomembno, kdo so zaposleni, ki skrbijo zanje. Čeprav nimajo vsi zaposleni neposrednega stika s strankami, vsak od njih igra pomembno vlogo pri zagotavljanju visoke kakovosti vaših storitev in ustrezne obravnave strank, ki sta glavna dejavnika za njihovo (ne)zadovoljstvo.
Če želite, da bodo vaše stranke zadovoljne, morate najprej poskrbeti, da so v podjetju zaposleni izjemno motivirani in sposobni posamezniki, ki odlično sodelujejo tudi kot ekipa. Zato je kadrovanje izjemno pomembno, vključevati pa mora tako skrb za zaposlene kot tudi zaposlovanje najboljšega, ustrezno kvalificiranega kadra.
Kako se lotiti razpisa za prosto delovno mesto, nato pa izmed vseh kandidatov izbrati najboljšega, izveste v dokumentu »Ljudje so največja vrednost vašega podjetja«. V njem smo zbrali nekaj preverjenih tehnik zaposlovanja, ki so vam lahko v pomoč pri sprejemanju najboljših kadrovskih odločitev.