O Splošni uredbi o varstvu osebnih podatkov (GDPR) se pogosto ustvarja mnenje, da gre za težavo, ki zadeva zgolj pravnike in da jo bodo ti že nekako rešili. V resnici pa bodo z novo uredbo o varstvu osebnih podatkov največ problemov imele marketinške in prodajne službe, ki bodo ob uvedbi prisiljene predrugačiti svoje delo. In pred seboj nimajo prav lahke naloge.
Kaj GDPR pomeni za marketing in prodajo?
Do 25. maja 2018, ko se začne uredba uporabljati, boste morali v podjetju rešiti vrsto vprašanj, kot so:
- Kako pridobivati in hraniti soglasja za komercialno komuniciranje?
- Kaj storiti s kontakti, ki ste jih dolga leta zbirali — bodo ti še naprej veljavni?
- Kako stare kontakte skladno z uredbo vključiti v nove prodajne akcije?
- Kako kontakte obveščati, za kakšne namene zbirate njihove podatke?
- Kako skladno z uredbo organizirati nagradne igre, druge prodajne akcije itn.?
Nalog, ki jih boste morali opraviti, da si omogočite nemoten prehod na nov način delovanja in se izognete visokim kaznim – tudi do 20 milijonov evrov — je torej kar nekaj, časa pa ni več na pretek.
Če bi radi spoznali konkretne rešitve za izzive, ki jih GDPR uvaja v marketing in prodajo, izdelali načrt, kako pravočasno opraviti vse potrebne korake, ki jih zahteva uredba, in mirno pričakali njen prihod, se nam pridružite na brezplačnem seminarju.
Predstavili vam bomo:
- vsebinske in tehnične izzive, ki jih GDPR prinaša marketingarjem in prodajalcem;
- korake, ki jih morate narediti za skladnost z GDPR, da se izognete visokim kaznim;
- konkretne rešitve za pridobivanje soglasij obstoječih in novih kontaktov;
- kako lahko že danes posameznikom zagotovite pravice po GDPR, med katerimi so vpogled in sprememba osebnih podatkov, nastavitev dovoljenj za komuniciranje prek posameznih kanalov;
- način, na katerega lahko posameznikom zagotovite pravico do pozabe in pravico do prenosa osebnih podatkov.