Človeški viri

Človeški viri

Kakšnega šefa si želimo?

Večina od nas si želi vodjo, ki bi vzpostavil dobre odnose v timu in načrtoval aktivnosti skupaj s sodelavci. Avtokratski in demokratični slog vodenja sta skrajni obliki vodenja, vodja se običajno najde nekje vmes med obema poloma.

Računovodstvo in Finance

Računovodstvo in Finance

Novosti, ki jih prinaša nov Zakon o trošarinah

1. avgusta 2016 je začel veljati nov Zakon o trošarinah, ki je pomembno prevetril obstoječa pravila in določila na področju trošarin. Predstavljamo področja, na katerih je prišlo do bistvenih sprememb.

Podjetniške finance

Podjetniške finance

Brez denarnega toka ni podjetja

Zagotavljanje likvidnosti in plačilne sposobnosti je v zadnjih letih postalo ena od največjih težav slovenskih podjetij. Tudi če dobivajo nove posle in ohranjajo obseg poslovanja, se jim lahko zgodi, da na računu ni dovolj denarja za pravočasno plačilo dobaviteljem ali nakazilo mesečnega obroka za bančni kredit.

Človeški viri

Človeški viri

Razvojni center – odlično orodje za odkrivanje potencialov zaposlenih

Razvoj kadrov je pomemben tako za usposabljanje ljudi, ki bodo zasedli višje oziroma zahtevnejše pozicije, kot tudi za vzgajanje naslednikov v podjetjih. Da bi to dosegli, potrebujemo učinkovito orodje, ki nam bo pomagalo pri identificiranju razvitosti kompetenc zaposlenih.

Pravni nasveti

Pravni nasveti

Denarno povračilo namesto odpovednega roka

Kadar delavec prejme odpoved pogodbe o zaposlitvi in mu glede na naravo podane odpovedi pripada tudi odpovedni rok, se lahko z delodajalcem dogovori za denarno povračilo.

Računovodstvo in Finance

Računovodstvo in Finance

7 korakov do optimizacije stroškov zunanjega računovodstva

Za mala podjetja in samostojne podjetnike lahko računovodstvo predstavlja velik strošek, zato se je treba sodelovanja z računovodskim podjetjem lotiti modro in premišljeno. Ni vseeno, kdo bo vaš računovodja in kakšno bo vajino sodelovanje, nizka cena pa ni garancija za kakovost.

Človeški viri

Človeški viri

Spodbujanje ustvarjalnosti v timih

Ni metode ali tehnike za izvajanje ustvarjalnega sodelovanja, ki se je ne bi dalo enostavno naučiti, umetnost pa je v tem, kako pripraviti in navdušiti ljudi, da jo bodo pri svojem delu uporabljali.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Zakaj kupci kupujejo in kdaj so zreli za nakup?

Temeljno spoznanje, ki ga moramo dognati, je, zakaj kupci kupujejo naše izdelke oz. storitve in kako prepoznamo potencialno stranko, ki je že dovolj ogreta za nakup. Prav to dvoje je tisto, v čemer se najbolj razlikujejo uspešnejši od manj uspešnih prodajalcev.