Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Kdo ogroža vaše podjetje?

Če želite obdržati svoj posel, morate ne samo rešiti problem, ki smo ga znali rešiti že prej, ampak ga rešite na uporabniku bolj prijazen način. Če je vaš posel izključno posredovanje in stranki ne prinaša nenadomestljive dodane vrednosti, razmišljajte o novem poslu.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Posnemovalci ubijajo konkurenčno prednost

Vsak, ki je prvi ponudil novo storitev, je bil drugačen od drugih. Imel je nekaj, kar je lahko izpostavil pred ostalimi, kar ga je naredilo posebnega in opaznega. Ko se je pojavil prvi posnemovalec, se mu je prednost zmanjšala. Ko so isto stvar ponudili vsi, se je ta izničila.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Vsebinski marketing ni več (samo) vsebina

Zasuti smo z vsebinami. Vedno več ustvarjenih vsebin, višja frekvenca objavljanja in pojavljanje v vedno večjem številu digitalnih kanalov je realnost podjetij. Pa to res deluje?

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Kako izluščiti pravo ciljno občinstvo?

Odlična segmentacija ciljnih skupin zahteva čas in ukvarjanje! A je obenem ena najpomembnejših postavk vaše strategije digitalnega nastopa. Brez tega je vsebinski marketing golo zapravljanje časa in denarja.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Kdaj počepne vsebinski marketing?

Smo v časih, ko še tako vrhunski pisec brez sodelovanja analitika in intenzivnega testiranja sam ne more več napisati dobre vsebine. Lahko je dobra za urednika, ni pa nujno, da uresničuje poslovne cilje in resnično angažira bralca.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Kdaj morate ustaviti marketing?

Če je cilj marketinga, da osvešča, izobražuje, navdihuje in s tem gradi nakupno zrelost potencialnega kupca, s tem na nek način gradi tudi njegova pričakovanja. Če so ta pričakovanja nerealna, se prva s težavo sreča že prodaja, ki težko pripravi ponudbo za obljube, ki se jih boji dati.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Če kričiš, te ne poslušam

Če se je kaj res dramatično spremenilo v preteklih nekaj letih, je to možnost izbire informacij. Dostopnost informacij spreminja praktično vse dejavnosti. Tisti, katerih posel je nekdaj cvetel zaradi nevednosti kupca, zdaj počasi pešajo.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Zakaj kupci kupujejo in kdaj so zreli za nakup?

Temeljno spoznanje, ki ga moramo dognati, je, zakaj kupci kupujejo naše izdelke oz. storitve in kako prepoznamo potencialno stranko, ki je že dovolj ogreta za nakup. Prav to dvoje je tisto, v čemer se najbolj razlikujejo uspešnejši od manj uspešnih prodajalcev.