Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Hulahup generacije Z

Včasih je potrošniška nagnjenja težko razumeti. Zakaj lahko izdelek, kot Fidget spinner, ki ni nujna življenjska dobrina, doseže tako izjemen uspeh? Preverite!

Marketing in prodaja

GDPR in marketing

Marketing in prodaja

Zakaj je uredba GDPR morda najboljša stvar, ki se bo zgodila vašemu marketingu

GDPR zadnjih nekaj tednov odzvanja povsod, in čeprav omenjena uredba prihaja v veljavo šele čez slabo leto dni, se podjetja (upravičeno) že aktivno pripravljajo na potrebne spremembe in ukrepe v svojem delovanju, povezanim z obdelavo osebnih podatkov. Konec ohlapnih določil in torej manj strank?

Marketing in prodaja

Je bolje biti edinstven ali najbolj glasen?

Marketing in prodaja

Je bolje biti edinstven ali najbolj glasen?

Samo promocija je povsem brez pomena, če ne zagotavljamo dejanske vrednosti za kupca, ki pa se sčasoma spreminja. Nujno je agilno prilagajanje spremembam.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Če stavite na intent marketing, pozabite na posrednike

Ste med tistimi, ki pred potovanjem svoje prenočišče rezervirate prek Booking.com? Zamujena priložnost za izbrani hotel, ki bi lahko poleg prenočišča svojo personalizirano ponudbo obogatil s posebnimi doživetji in zaslužil še kakšno maržo.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Kaj vodi marketing in kaj žene prodajo?

Med marketinškim in prodajnim oddelkom ljubezni običajno ni. Nobenega marketinška kampanja ni dobro zasnovana, če ni razmisleka, kaj bo prodaja pridobila od tega, kako bodo zaključili posel in poskrbeli za stranko.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Zakaj je Donald Trump dobil volitve?

Če smo še pred nekaj leti marketinške kampanje oblikovali na osnovi podatkov o poslovanju z obstoječimi strankami, njihovimi demografskimi podatki in poslovnimi registri, smo v nekaj letih vse obrnili na glavo. Marketing je postal obdelava javno dostopnih podatkov.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

8 nasvetov za pridobivanje priporočil

Prodaja preko priporočil je verjetno najbolj prijetna oblika sklepanja posla. Če vas je do potencialnih strank usmeril njihov znanec, bodo veliko bolj odprti in sproščeni v pogovoru. Vsekakor veliko bolj, kot če bi poskušali priti do novih strank s tako imenovanimi hladnimi klici.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Kdor samo sledi, ne bo nikoli prvi

Tržna komunikacija, s katero ne poveste, kako in na čem gradite svojo drugačnost, verjetno ni prav modra. Sprašujem se celo o tem, ali je sploh smiselna oziroma zakaj je potrebna. Ne usmerjajte energije v pripovedovanje, kaj je trend in kako mu sledite.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Recept, kako pridobiti in obdržati stranko

Slabi odnosi s strankami so za podjetje lahko pogubni. Četudi ima najboljši produkt na trgu, ga ravno zaradi odnosa konkurenca premaga v boju za nov posel ali pa mu odvzame ključne stranke.