Marketing in prodaja

uvedba CRM

Marketing in prodaja

Katere poslovne cilje bi radi uresničili, da razmišljate o uvedbi sistema CRM?

Če je primarni cilj povečanje prodaje, uvedbo CRM pa naj bi vam zagotovili računalniški inženirji, potem ste na dobri poti, da zavozite. Tako kot polovica vseh, ki so se tega lotili. Toda kakšni so razlogi za neuspeh teh projektov in kako se jih lotiti, da bodo usklajeni s poslovnimi cilji in bodo dejansko vplivali na povečanje prodaje?

Marketing in prodaja

Ustvarjanje vrednosti za kupce

Marketing in prodaja

Imejte svoje kupce rajši kot svoje produkte

Saj vam je najbrž poznano, kajne? Podjetje več mesecev (ali let) razvija produkt, dokler ne najde najbolj izvirne, tehnološko dovršene ali napredne rešitve, potem pa se lotijo trženja izdelka in naletijo na težave. Zakaj? Ker so pozabili na zlato pravilo potrošništva ali nakupovanja: ljudje ne kupujemo izdelkov, temveč vrednost, ki jo razumemo.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Ni treba biti najcenejši, če ste najboljši

Če smo v preteklih letih uspeli dojeti, da je prodaja proces sistematičnega upravljanja prodajnih priložnosti, je zdaj čas, da dojamemo, da je tudi marketing proces. Proces sistematičnega ustvarjanja zanimanja in negovanja potencialne stranke. In le oba povezana procesa zagotavljata poslovno rast podjetjem, ki so v kompleksni B2B-prodaji.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Kdo riše vašo sliko realnosti?

Namesto da upate, da se bo naslednje sporočilo, ki bi ga radi predali posamezniku, ponovno prebilo čez algoritem platform (iskalnikov, družbenih omrežij ipd.), se raje potrudite bralca čim prej preusmeriti na svoje spletno dvorišče. Ne ujemite se v mehurček svoje realnosti.

Marketing in prodaja

Merite preveč, premalo ali ravno prav?

Marketing in prodaja

Merite preveč, premalo ali ravno prav?

V marketingu lahko merimo in analiziramo skoraj vse, kar si zamislimo. A dejstvo je, da se še vedno srečujemo z organizacijami, ki imajo na voljo marsikatero orodje, pa svojih marketinških aktivnosti ne načrtujejo na podlagi meritev.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Vaš marketing se gre personalizacijo, ki to ni

Za personaliziran marketing potrebujemo vsebinske, kontekstualne in podatke o kupčevem obnašanju. Vse to bo s pomočjo samodejnih marketinških platform in umetne inteligence generiralo ključno konkurenčno prednost modernih maloprodajnih blagovnih znamk.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Marketing, ki se odziva: zakaj se tega ne greste v vašem podjetju?

Danes je ključni izziv, kako izločiti ves balast v komunikaciji in ne kako komunicirati več, preko več kanalov in še pogosteje. Prava informacija v pravem trenutku v prava ušesa – to bi pravzaprav moral biti imperativ vsakega tržnika v današnjem svetu. V večini podjetij v regiji, kjer poslujemo mi, še niso tu. Niti približno.

Marketing in prodaja

Ste se kdaj vprašali, zakaj imamo ljudje raje mnenje kot argumente?

Marketing in prodaja

Ste se kdaj vprašali, zakaj imamo ljudje raje mnenje kot argumente?

Pametno je čisto od začetka snovanja novega produkta do oblikovanja tržne strategije zanj in pri vsaki posamezni kampanji izkoristiti splošne človeške slabosti. Zakaj jih ne bi, če jih že poznamo? Če poznate svoje kupce, boste lažje vplivali na njihove odločitve.

Marketing in prodaja

Marketing in prodaja

Raziskujem online, kupujem offline

Čeprav se več kot 90 % nakupov zgodi v fizičnem svetu, se približno 80 % nakupne odločitve zgodi na spletu. Smiselna marketinška strategija postavlja v ospredje ustvarjanje spletnih vsebin, ki sledijo vsem razvojnim stopnjam odnosa s stranko. Hkrati pa mora predvidevati, kako bo povezala marketinške aktivnosti s prodajnimi.