Ustvarjanje vrednosti za kupce

Imejte svoje kupce rajši kot svoje produkte

Hojka DrozgMarketing in prodaja

Saj vam je najbrž poznano, kajne? Podjetje več mesecev (ali let) razvija produkt, dokler ne najde najbolj izvirne, tehnološko dovršene ali napredne rešitve, potem pa se lotijo trženja izdelka in naletijo na težave. Zakaj? Ker so pozabili na zlato pravilo potrošništva ali nakupovanja: ljudje ne kupujemo izdelkov, temveč vrednost, ki jo razumemo.

VEČ >

Kako izbrati ustrezno naložbo?

Simon ŠimonkaPodjetniške finance

Čeprav se vlagatelji razlikujejo po sprejemanju tveganja, imajo različne cilje ter osebne preference, obstajajo jasna vodila pri izbiri posamičnih naložb ter njihovi sintezi v naložbeni portfelj. Kolikšna pa je potrebna povprečna donosnost in s katerimi posamičnimi naložbami jo boste dosegli? Koliko razpršitve je dovolj?

VEČ >

Ni treba biti najcenejši, če ste najboljši

Igor PauletičMarketing in prodaja

Če smo v preteklih letih uspeli dojeti, da je prodaja proces sistematičnega upravljanja prodajnih priložnosti, je zdaj čas, da dojamemo, da je tudi marketing proces. Proces sistematičnega ustvarjanja zanimanja in negovanja potencialne stranke. In le oba povezana procesa zagotavljata poslovno rast podjetjem, ki so v kompleksni B2B-prodaji.

VEČ >