Rast prodaje ni naključna. Dober produkt in potreba trga sta pogoj. A ne edini. Z rastjo prodaje je treba znati prilagoditi prodajne aktivnosti, povečati prodajno ekipo in jo organizirati na drugačen način. Z rastjo se vsako podjetje sreča z izzivom, kako vzpostaviti prodajno funkcijo, ki ni odvisna izključno od ustanovitelja oz. direktorja podjetja. Prav tako mora vsako podjetje pri določeni velikosti vzpostaviti marketinško funkcijo, ki ne sloni izključno na priporočilih od ust do ust.

Z rastjo števila strank in osebja, ki se ukvarja s strankami, postaja obvladovanje prodajnih in poprodajnih procesov v podjetju vedno bolj zapleteno. Če ne spremenimo prijemov in načina dela, kaj hitro postanemo manj učinkoviti. Prej ali slej se ustavi tudi rast. Zadovoljstvo strank ni več na ravni, ki smo je bili vajeni in ki je bila nosilec rasti v preteklosti.

Prej ali slej se vsak uspešen podjetnik sooči z dejstvom, da mora delovanje ekipe, ki se ukvarja s strankami, postaviti na nove temelje, jo sistemsko urediti, informatizirati. Nekateri pri tem uspejo, drugi ustavijo svojo rast.

  • Kako profesionalizirati procese in funkcije oz. odgovornosti posameznih ljudi?
  • Kako se lotiti informatizacije procesov in pri tem ohraniti želeno agilnost in prilagodljivost, ki so ju stranke cenile?
  • Kako se lotiti sistemske postavitve marketinga, ki je pred tem v večji meri slonel le na reklami od ust do ust?
  • Kako ohraniti pregled nad delom s strankami in kako vzpostaviti sistem poročanja o uspešnosti delovanja marketinške in prodajne funkcije?
  • Kako postaviti merila uspešnosti za razširjeno ekipo v marketingu in prodaji, kako jih spremljati in kako vpeljati nagrajevanje sodelavcev glede na merljive rezultate v prodaji oz. izvedbi?

To je le nekaj vprašanj, na katera bosta odgovorila predavatelja na dveurnem seminarju – Igor Pauletič in Slavko Mislej iz svetovalnega podjetja FrodX.

Prenesite prezentacije s seminarja

Galerija iz dogodka

[metaslider id=3174]